Ce facem ?

Ne ocupăm de toate aspectele decontării
proiectului

about-img

Cum procedăm:

Deplasări in șantier pentru urmarirea progresului fizic
Comparăm informațiile colectate cu planul inițial al proiectului
Determinăm cantitățile exacte de lucrări efectuate;
Verificăm existenta documentelor justificative

Ce livrăm ?

Colectarea datelor:

Adunăm toate rapoartele de activitate,documentele justificative, măsurătorile de pe teren și datele financiare relevante.

mai mult

Descrierea lucrărilor:

Redactăm o descriere detaliată a lucrărilor realizate în perioada de referință, incluzând toate activitățile și etapele finalizate pentru decontarea lucrărilor.

mai mult

Întocmire atasamente:

Fiecare activitate este inregistrata pe o foaie de atașament pentru a verifica și confirma lucrărilem, și sunt esențiale în procesul de întocmire a situațiilor de plată.

mai mult

Situatii de Plată:

Realizăm situația de lucrări, incluzând toate informațiile colectate și calculând suma totală de plată pentru perioada respectivă. Utilizăm un format structurat și clar.

mai mult

Ordine de modificare

Întocmirea ordinelor de modificare ca urmare a modificărilor (N.R. - N.C.S.) apărute în proiectul tehnic pe parcursul execuției lucrărilor.

mai mult

Raportarea progresului:

Întocmirea rapoartelor de progres lunar, grafice de progres, curba S, graficul gantt, montorizarea progresului lucrărilor în teren față de graficul inițial.

mai mult

FAQ

Intrebări frecvente

Aici sunt câteva întrebări frecvente despre rolul și responsabilitățile noastre, împreună cu răspunsurile corespunzătoare:

faq

Ne asigurăm că resursele sunt gestionate eficient, costurile sunt controlate și lucrările sunt documentate corect. Prin aceasta, contribuim la finalizarea proiectului în termeni de calitate, timp și buget, asigurând satisfacția clienților și succesul general al proiectului.

Situațiile de lucrări sunt esențiale pentru a documenta progresul fizic și financiar al proiectului. Ele oferă o bază transparentă pentru efectuarea plăților și permit monitorizarea atentă a evoluției proiectului în raport cu planul inițial și bugetul aprobat.

Cantitățile de lucrări sunt calculate prin măsurători precise în teren, comparând datele cu planurile și specificațiile tehnice ale proiectului. Aceste măsurători sunt apoi documentate în fișele de atașament.


-Abilități analitice și atenție la detalii.
-Cunoștințe avansate în domeniul construcțiilor și al managementului costurilor.

-Competențe excelente de comunicare și negociere.
-Capacitatea de a evalua și gestiona riscurile.
-Adaptabilitate și dorința de a învăța noi tehnologii și metode.